Saturday, March 27, 2010

sy sudah letih n tsgt penat

Lamer dah xbukak blog nieh..apetah lg nk conteng2 dalam nieh..
aku nieh mmg bukan yg jenis suke mnulis..tp maen msg 2 suke lah..hahaha
tinggal dlm 3 week jer lg as utm student..lepas nieh mau buat apekah ea??
aku mlas nk pk kot..haha..org len semua dah stat pk nk kawen..nk keje..nk smbung blajo..
aku?? dok umah dlu kot..umah pon mcm dah agak tunggang-langgang ckit..hahaha
xperla..tgkla nti..if de rezeki aku nti..mgkin aku akan g maner yg ditakdirkn tok aku..
tp yg penting mustila kene dekat2 sini..karng jauh2 buat riso mama jer..

hahaha..mcm xkene jer tajuk ngn ape aku tulis kn??
aku xtau np aku rase terlalu letih sejak2 nieh..
mcm2 benda dah aku dah letih nk hadapi..
aku nak lari dr benda2 yg meletihkn 2..tp xleh..
aku cube lari..tp aku terlalu lemah nk lari..sengal x aku??
teringat plak kate fren aku sorng nieh..
"kalo khai dah penat, jgn pikir lg dah..lari jer. 4 wut khai pikir benda yg memenatkn khai"
ai...kn bagus if aku sekuat i2 untuk lari...tp xleh...sbb apeR?? sbb aku bodoh n lemah..
yer ker??hahahaha...aku akui 2 semua.. **aper aku mencarut nieh??hahaha

psm xsiap lagi...apetah lg chapter 4 n 5...slide viva psm pon xcomplete lg..knp la aku malas sgt nieh..
tlg sorng, tlg ketuk kpla aku bg aku rajin skit..huhuhuhu
kdg2 aku rase semua nieh dah mcm xder makne lg dah..tau x sbb aper??
aper perasaan if selalu terkecewa jer??nieh balasan aku byk wat slah kot..
sendiri slah, sndiri mau ingatla..xperla...aku ok jer..juz kadang2 jer rase cm jadik org gila sat..hahaha

lg 1, aku asyik mimpi bende pelik2 jer...Allah SWT bg aku petunjuk ker?? sblm tido aku selalu doa diberi petunjuk..jadik, kire mimpi2 tue leh pakai la kn?? 2 kire petunjuk la kn??
aku nk percaya...tp aku tkot nk percaya..tp dosa 2 kn?? aper aku kene buat now??
aduiyai..mungkin aku kene decide about sumthing,,coz all the dream related to that "something"..huhu

khai...kuatkn semangat k...ingat pesan ayah...jangan susah hati...if susah hati aper2 pon kite xleh buat..
yes!! aku kene sehat n kuat..if x,nti aku mati...

aper2pon.."kita yang mencorakan hidop kita"

~~hope xderla org bacer blog nieh..**yg ko g post blog nieh kehal?? sengal badut jgak ko nieh khai"

No comments:

Post a Comment